講咗好耐,一路以來相信大家都抱怨點解 Apple 嘅 Apple Pay 唔可以當八達通用,明明日本嗰邊嘅西瓜卡已經一早就得。至於原因,其實都兩方面嘅,一方面係 iOS 系統未 Ready,另一方面當然係要同八達通公司傾掂數先得。不過而家終算有進一步嘅好消息,因為 iOS 13 測試版出現咗八達通嘅資料。

Apple 其實自 iPhone 7、7 Plus 及 Apple Watch 2 至往後所有新 iPhone 和 Apple Watch 型號起,已經加入由 Sony 開發的 FeliCa 非接觸式 IC 卡技術,現時在日本已經支援當地流行的 Suica 卡,可以直接「嘟卡」再由 Apple Pay 支付搭車,形式就如 Samsung 的 Smart Octopus 一樣。

據 Ata Distance 報導,喺最新嘅 iOS 13 測試版本中,發現咗 Apple Pay 嘅交通支付地區出現咗「香港」地區支援,當中亦清楚見到「Octopus」(八達通) 字串。由此可見,傳聞多時嘅 Apple Pay 支援八達通功能,終於有望喺 iOS 13 正式版推出時 (預計9月) 就能夠實現。

根據現時日本經驗,可以用到 Suica 卡嘅裝置會係 iPhone 7 或以上,以及 Apple Watch 3 或以上。大家熱切期待吧,相信 9 月新一代 iPhone 發佈會就會正式公佈。

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls