電訊商數碼通旗下的自由鳥自從推出「種GB的自由鳥」以來,吸引咗唔少新用戶,因為透過玩遊戲就可以每個月獲得免費數據,最多達 2GB。近日,該遊戲推出了重大更新版本,將最高等級提升至 40,同時加推全新小遊戲「Pose Pose Revolution」,挑戰你嘅記憶力同反應。

數碼通日前公佈,「種GB的自由鳥」至今已經培養咗超過 1 百萬隻自由鳥、「種」咗超過 5 萬 GB 數據,最高成績嘅玩家更獨力種咗 48 萬棵農作物及育成咗 3,896 隻自由鳥。 為咗令遊戲內容更豐富,新推出嘅小遊戲「Pose Pose Revolution」考你記性,玩家要記實佢一系列優雅而難度高嘅舞姿,然後順序做返出嚟,就可以贏取多啲數據、金幣同鑽石!

▲ 跟住貴名模做動作,贏取豐富獎品。

除咗畀多個方法你賺數據,「種GB的自由鳥」亦都有多位新成員加入,帶旺個農場!
遊戲仲加入兩個收賣佬,每2小時出現一次,向你收購各種物品及自由鳥,畀你有多個收入來源。

玩家每月最多可傳送上限:

月費計劃每月數據上限 (GB)
$480.2
$901
$1201
$1402

下載:iOSAndroid

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls