而家個個都推電子銀包服務,匯豐自己雖然已經推出左 PayMe,而自己嘅銀行 及信用卡 App 亦都不停新增新功能。今日匯豐宣佈更新旗下嘅 Reward+ 手機 App,主要加入分享「獎賞錢」功能,等大家可以同朋友之間開心 Share!

匯豐表示,Reward+ 手機 App 自從去年 1 月推出以來,已經錄得超過 45  萬次下載,交易次數已超過 100 萬次。其中最受大家歡迎嘅獎賞錢服務,今次更新加入「分享」功能,即係你可以將獎賞錢當禮物分享畀朋友,甚至當係現金找飯錢等。

為咗推廣今次個新功能,匯豐宣佈由即日起至 5 月 31 日,匯豐用戶只需成功與其他持卡人分享任何數目嘅「獎賞錢」三次或以上,就可以即賺 30 港元「獎賞錢」。而且無須登記,進入 App 內嘅 RC 頁面就可以體驗。即係話,你過三次 $1 畀三個朋友就得,據聞互 Share 都得,大家可以試下。不過要留意嘅係,由朋友分享畀你嘅「獎賞錢」只可以自己當現金積分來用,而唔可以再將收到嘅「獎賞錢」再次分享畀其他朋友。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls