數據用量無人會嫌多,如果你真係唔夠 Data 用嘅話,有無諗過可以「種」出來?最近經開地鐵站相信大家都有見到GB的自由鳥」廣告版。原來係 SmarTone 旗下自由鳥推出嘅一款新農場 Game,只要玩 Game 就可以換到免費 Data 用。

「種GB的自由鳥」是一款類似 HeyDay 卡通農場嘅手機遊戲,唔同嘅係玩完可以用來換 Data 過返去手機 Plan 度用。 玩家可以喺遊戲內完成不同任務賺取金幣轉換數據,愈勤力就可以「種」愈多數據,自由鳥 Mobile 月費用戶每月最高可以換 2GB 嚟用!

玩家每月最多可傳送上限:

月費計劃每月數據上限 (GB)
$480.2
$901
$1201
$1402

遊戲對應 Android 及 iOS 平台,大家只要前往 App Store 或 Play Store 搜尋下載即可。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls