電子產品電力有如大家身體中的血液營養,絕對不能被耗盡。所以,要保持電力的話,外置充電器就一定不能缺少。呢類產品相信大家每次出外身上都必備,除了電池容量外,外觀設計就最更為重要。

聖誕節快到,如果你正要搵禮物送畀朋友,或作禮物交換的話,揀一款實用至極嘅手機外置充電池就一定唔會錯,起碼收到的人一定會用得著。

金屬質感提升高貴氣質,ProMini Bs6 男女啱用!

喺度為大家推薦呢款來自香港本地品牌 Magic-Pro 的 ProMini Bs6,因為機身採用航空鋁合金製造,除咗機身堅固外,同時充滿金屬質感,重量只有 150g。

坊間唔少外置充電池都需要自帶一條手機充電線,對於一啲「大頭蝦」經常唔記得帶線嘅朋友來講,真係一個痛苦嘅體驗。而 ProMini Bs6 已經在機身上藏了一條 microUSB 插頭的充電線,而且機身可以收藏一粒轉換頭,方便大家直接連接不同型號手機。

如果你手機唔係 microUSB 的話,都唔洗擔心,因為隨盒會附帶 Lightning 及 USB-C 的轉換頭,方便 iPhone 及其他 Android 裝置上用。

ProMini Bs6 內置 6,000mAh 高能量比優質電芯,提供 1 個 5V (2A) 輸入,以及 2 個 5V (2.1A) 輸出。電池內並設有智能晶片,可以喺非工作狀態下 30 秒後自動進入休眠,防止電量損耗。除外,亦可透過智能晶片保護電路,可以有效防止過充、過流、短路等,從而提升電池安全性等大家用得安心。

全自動線圈感應,電動夾穩,輕觸即開,單手操作無難度嘅無線快速車充 QiAutoMount

隨住 iPhone 正式加入 Qi 無線陣營後,現時手機無線功能已經成為基本配置。Winson 以往介紹過唔少 Qi 無線充,但都係適合放喺枱面上使用。如果你係車主的話,一款車用無線快充器就更為重要。

Magic-Pro 旗下嘅 ProMini 最近就推出咗呢款 QiAutoMount 車載快速無線充電器,內置無線充電發射線圈,已獲 Qi 官方認證,支援 10W / 7.5W / 5W 快速無線充電發射器,可對應 iPhone 或 Android 等裝置。除咗支援快速充電外,QiAutoMount 嘅特色仲有唔少,包括:線圈感應,會自動夾緊手機。加上,機身左/右側均為智能觸摸按鍵和 LED 指示燈,可以透過輕輕嘅觸摸打開,開車時單手操作更容易,唔怕因為被夾得實而阻礙攞出手機嘅麻煩。另外,仲有先進馬達設計,運作時更靜音,而且使用壽命更加長。

QiAutoMount 同時亦都設有多項提升質量嘅技術,包括採用 NPO 陶瓷積層電容,令到充電時溫度更低,從而提升效率。喺安全保護方面,就採用咗 FOD 自動異物檢測,當有一些非支援手機裝置接觸,例如硬幣、鎖匙或其他帶磁性物品接觸時,就會產生絕緣作用及有藍綠燈閃爍來提示使用者。另外,機身內亦有全方位保護設計,可防止溫度過高、短路、過壓、過流等等,從而提升產品安全性,同時亦都可以保護到手機不會受到損壞。

QiAutoMount 設有可調節支腳,帶防滑矽膠,適用於 4.7 至 6.3 英寸智能手機。另配備吸盤型可伸縮支架和冷氣出風口夾架,可以不同方式安裝,並可作出 360度旋轉,適合各種不同角度使用。

產品資訊:

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls