聖誕節快到,相信唔少人都開始煩惱緊買咩禮物送畀另一半。如果對方係鐘意聽音樂嘅話,Winson 有好推介。就係 Astell&Kern A&norma 系列嘅 SR15 播放器及 Astell&Kern 與 JH Audio 合作推出的最新入耳式耳機 Billie Jean。

加入串流播放服務,性價比最高的 DAP

SR15 係 Astell&Kern A&norma 系列嘅首款產品,走高性價比路線,絕對適合大眾用家。因為 SR15 採用了兩顆 Cirrus Logic  家用影音等級的解碼晶片 CS43198,分別處理左右聲道訊號。這款晶片屬於廠牌的 MasterHIFI 系列,今次是這款高階晶片首次被應用於手提音響產品上。

而作為入門級 DAP 的 SR15 更能夠硬解 DSD64 格式檔案,助你欣賞無失真音色,這是 Astell&Kern 首款可以硬解 DSD 的入門機型。在功率方面,SR15 提供達 4.0 Vrms 的強勁輸出 (使用平衡輸出),在配合不同類型的耳機也能夠遊刃有餘。

Astell&Kern 今年一系列新產品(包括:SP1000、SE100、SP1000M、SR15)的系統都獲得了更新,加入了第三方應用服務的支援,當中最吸引嘅就係可以安裝一些音樂串流播放程式,包括香港朋友最為熟悉嘅 MOOV、Spotify、KK Box 等。有咗呢類服務,大家就可以透過機身內置嘅 Wi-Fi 無線功能來連線聽歌,等你有更多喜歡嘅歌曲可以選擇。

▲ 進入 Moov App 後就可以享受到海量音樂,除咗可以用 Wi-Fi 連線收聽外,亦可以下載到機內記憶體帶出街離線收聽

2 路分音 2 動鐵單元,極佳動態的入耳式耳機

隨著聖誕節日漸近,如果襯返對充滿節日色彩嘅耳機,就更加可以融入濃濃嘅節日氣氛中。講緊嘅就係呢對 Astell&Kern 與 JH Audio 合作推出的新入耳式耳機 Billie Jean。Billie Jean 耳機採用了全新的導管及開孔設計,耳機內的「Acoustic Chamber」空氣室令高頻段有更佳的延伸及順滑感。

▲ 耳機線材採用銅鍍銀線,加上導體包圍 Kevlar 強化纖維,令線材不易斷裂。另外,Billie Jean 的絞線有效分散壓力,可因應使用者的耳型屈曲至最貼合的弧度,從而令佩戴時更加舒適及不易脫落。

耳機採用 2 路分音 2 動鐵單元設計,利用了兩顆 JH 特製的動鐵單元,已經能夠做到既平衡而亦有極佳動態的聲音。再加上機身亦細小,比起 Michelle Limited 縮小了 30%,可以令佩戴更加舒適、貼耳。原裝耳機線材雖然只提供 3.5mm,但由於是 2-pin 可換線設計,所以自行升級也十分方便。

建議零售價:

查詢:ECT

電話:2708 7180

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls