大概由 iPhone 4 年代開始,炒賣 iPhone 已經係香港果粉或果窮每年指定動作。不過,炒賣高峰期一早已過。上年 iPhone X 作為 Apple 的 10 週年產品,原本吹風炒上港幣 10 萬,但正式出貨數日內已經好快炒完。今年?情況更加慘淡,官網開放預購長達 30 分鐘後仍然大把貨存!

大家可以由以下截圖見到 (留意右上角電腦時間已經係下午 3:30),所有型號均顯示有貨存可供選購。其中最貴的 iPhone Xs Max 512GB 算是最搶手的一部,只剩低 廣東道及銅鑼灣 Apple Store 可以取貨,其他型號及顏色幾乎間間都有現貨存。

如果仲想訂來自用,炒就真係唔建議啦,可以連以下連結前往:

iPhone Xs、Xs Max (9/14) 搶購注意、iReserve、AOS 直達連結!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls