由匯豐銀行推出嘅 PayMe,初推出時雖然不太順利,不過隨進近一年來嘅改進,總算發展得順順利利,現時已經成為香港市場上最受歡迎的手機支付系統之一。今日,匯豐再宣佈為 PayMe 加入了一項全新功能「PayCode」,以後加人或者過數就更加方便。

有用過 PayMe 嘅朋友相信應該知道,以往要過數或請求付款,都需要經過手機號碼以 WhatsApp 或 SMS 發出確認連結。過程雖然好安全,只是步驟有點繁複。

今日 PayMe 向用戶發出通知電郵,表示程式推出了更新,並向大家介紹新增了「PayCode」新功能。「PayCode」其實就是 QR Code 二維碼系統,跟現時市面上一類手機支付程式的用法類似。透過新版 PayMe 程式 (V1.5.3),使用者就可以獲得一個專屬的 QR Code 圖案,以後你就可以用 Code 來請款,相反亦可以透過掃瞄器功能來掃瞄其他人的 Code,進行加朋友或付款。

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls