每年電腦展都是散貨場,不過當中亦不時出現一類比較有睇頭產品。今日電腦節記招除左 Yota 3+ 之外,另一部比較吸引 Winson 注意嘅就是呢部 One-Notebook 掌上電腦仔。機仔細細運行 Windows 10,而且仲可以當平板來用。

One-Notebook 掌上電腦採用 7 吋 IPS 屏幕,配有 Intel Z8350 處理器 以及 8GB RAM + 128GB SSD,電池容量 6,500mAh,售價 3,399。

機身擴充埠雖然唔算多但都叫齊,包括有 USB、microSD、Type-C、HDMI 等

▲ 鍵盤按壓感不錯,雙手放下打字赤夠位

▲ 除咗係 Notebook 仔,仲可以反轉當平板電腦用,7 吋屏幕一手掌握剛剛好

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls