Nokia 於 2018 上半年發佈的一堆手機當中,最為搶眼的一定就是 Nokia 8110 4G 復刻版。雖然此機沒有超強的規格,更加沒有大 Mon,但就憑著一身超經典蕉型設計令到一眾舊 Nokia 粉絲趨之若鶩,今日官方終於公佈要登陸香港啦!

HMD Global 今日宣佈 Nokia 8110 4G 復刻登陸香港,成為 Originals 系列的最新款式。此機保留代表性的滑蓋設計的同時,兼備4G功能。除支援 4G 網絡外, 更可透過 App store 下載如 Google 智能助理、Google 地圖和 Google 索等軟件,同時亦可發送和接收電郵,以及將行事曆和通訊錄與 Outlook 和 Gmail 同步。

Nokia 8110 4G 採用了 Qualcomm 205 處理器,備有 Wi-Fi 連接功能,同時亦可變身成為 Wi-Fi 便攜式熱點,可以當 Wifi 蛋用來 Share Wifi 俾其他裝置齊齊上網。另外,內置升級版貪食蛇遊戲,機身備有兩種顏色:黑色和黃色以供選擇。

Nokia 8110 4G 將於 月 21 日於香港指定零售商 csl. 1O1O、電訊數碼 SUN Mobile、百老匯、豐澤、衛訊、通訊無限、新輝電訊及飛天流動及澳門同步發售,定價為港幣 698 元。

唔洗 7 舊水,買來收藏或者買來當 Wifi 蛋都唔錯,睇來必定引起搶購熱潮!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls