PCCW 月中時舉行大型記招宣佈推出 Now E 全新娛樂平台,以 OTT 形式讓大家可以在手機、平板電腦或 Android Tv Box 等收睇豐富節目。而今日 iOS 及 Android 的程式終於正式上架,意味此平台全面啟動。

就如早前發佈會時所講,Now E 平台主要賣點是在收費靈活性,可以任意選購一日、一個月、一季訂閱彈性收費,而且一個收費最多可於 5 部裝置上使用,十分適合年輕一族以及唔鐘意簽長約嘅非 Now TV 現有客戶。

距離 2018 年度盛事世界盃開波時間剩下 17 日,現時獲得獨家播放權嘅 PCCW 已經加緊宣傳,而今次推出 Now E 平台就剛好可以配合「吸客」。大家可以透過程式以 $980 選購 64 場通行證,或者鐘意睇邊場就淨買邊一日來睇,每一日 $98。但如果睇多過 10 日,就緊係買 64 場抵啲啦。

而今日開始,Now E 嘅 iOS 同埋 Android 程式已經全面上架,大家可以隨時去 App StorePlay Store 下載。

▲ 新登記用戶睇娛樂組合有一個月免費試用,包括 HBO Go、MOViE MOViE、爆谷台、viu 等。不過,想睇世界盃就當然要訂購通行證先啦。

▲ 除咗手機 App 之外,PCCW 今次仲搵來 Google 合作推出 Now E 訂製版 Android TV Box 機頂盒。由於呢個 OTT 盒係 PCCW 獨有,所以佢地都推出左一個服務組合。

就係:$1,288 就可以攞呢個機頂盒返屋企,同時個價錢仲包括咗:64 場 2018 世界盃通行證、12 個月 Viu 劇集、ViuTV 頻道 99 台、即日起任睇 HBO Go、MOViE MOViE Play、Now 爆谷劇集及電影至到 2018 年 7 月 31 日。

▲ Now E 版 Android TV Box 只係預設左 Now E 程式,一開機即入該平台畫面。但佢其實都係一部功能完整嘅 Android 機頂盒,所以聰明嘅你相信都會知道可以自己透過 Google Play 下載其他 App 來用。 由於 64 場世界盃都值 $980,所以計一計數,個 Android Box 先至 $308 都咪話唔抵玩!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls