香港電訊 HKT 今日宣佈,推出一張售 $88 的「旅遊Club SIM」。今次呢張 SIM 最大賣點係「真 24小時」4G 數據任用,同以往大家所認知嘅「過左半夜 12 點就當一日」概念完全唔同。

「旅遊Club SIM」售價為 HK$88,開卡極容易,就係去到目的地後,落地插卡起計 24 小時任用 4G 漫遊流動數據服務,可按自己需要而無需連續天數使用。

呢張 SIM 適用於中國內地、澳洲、柬埔寨、印度、印尼、日本、馬來西亞、紐西蘭、菲律賓、新加坡、南韓、台灣、泰國等地區。HK$88 包 4 日共 96 小時任用,如果係新登記 Club SIM 用戶的話,仲會多 2 日共 6 日 144 小時。用完4-6日服務後,如果都係唔夠就可以透過手機 Club SIM App 來加購額外漫遊流動數據用量,每日日費港幣 15 蚊。

不過留意返, 每日數據漫遊用量到達 500MB 後,有關速度上限會下降至 256kbps,比起坊間普遍限制至 128kbps 算係「快咗一倍」,雖然都係慢,但都好過地獄速度。另外,當您到達指定漫遊地區時落地插卡起計 24 小時通行證將會自動啟動,自啟動起有效 24小 時。收費以每一日、每個漫遊地區計算。於此,「一日」是指啟動 24 小時通行證後的 24 小時。如於同一日到訪 個指定漫遊地區,將會扣除 日之收費。

「旅遊Club SIM」可於指定便利店包括7-ElevenOK便利店、VanGO便利店、以及 csl 各專門店購買。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls