近年手機串流音樂服務競爭非常之激烈,主打中文歌曲的就有 Moov、Joox 以及市場老大哥 KKBox 等。加上,Apple Music、Spotify 亦十分受歡迎,令到一個小小的市場就要爭崩頭。不過,如果以中文歌曲為主的話,KKBox 可能仍然是首選之一。KKBox 昨日於香港舉行了發佈會,宣佈推出「家庭共享計劃」。

「家庭共享計劃」月費為 HK$79,透過 App 內設定就可以訂閱。而共享計劃只包括三位用戶使用,適合一般家庭,但如果想同一班朋友夾就似乎不夠額了!

另外,KKBox 同場公佈「KKBOX Presents: 張敬軒 HINSIDEOUT 演唱會 2018」獨家會員福利,白金會員可於4月 1 2日至 14 日透過 KKTIX 優先訂購加開的 6 月18 日 KKBOX 特別場門票,而「 門票+KKBOX 白金帳號」則會於 4 月 16 日開放優先訂購。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls