Apple 於去年 9 月 iPhone X 的發佈會上,率先公佈了第三代 Apple Watch,並隨即於 9 月 15 日正式發售。至於 4G LTE 版則在今年 3 月初才於香港市場推出,並由 csl./1010 率先發售。現在,大家終於有多個選擇,因為 SmarTone 亦宣佈正式發售。

SmarTone 今日宣佈,月 日起正式發售已加入內置流動網絡功能的Apple Watch Series 3 (GPS + Cellular)。大家如需於 Apple Watch Series 3 (GPS + Cellular) 啟動流動網絡功能的話,需要先行更新 iPhone 至 iOS 11.3 和使用 watchOS 4.3 版本。另外,iPhone 要再點按「設定」>「一般」>「關於本機」,然後跟隨指引操作更新網絡商設定即可。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls