Samsung 上星期於香港發佈了今年上半年度的旗艦手機 Galaxy S9 及 S9+,該兩型手機正式發售日期在 3 月 16 日。而日前 SmarTone 已經推出了預訂買機上台計劃,除了有個人 Plan 之外亦有家庭 Plan 可以選擇。

以買機上台 4.5G 計劃為例,如果選擇無限 Data 的話,月費為 HK$518。幫大家計一計最高型號 256GB S9+ 的售價:($518 + $36) x 24 – $6,400 + 480 = $7,376 (平均每月為 $307.33),圍起來比起官方原價 $7,998 平。其他用量 Plan 如下:

如果屋企多人用的話,亦可以考慮家庭 Plan,三個服務計劃中首 12 個月會送多一倍 Data。以最高的 $988 + $36 增值服務費計,第一年就可以每月用到 40GB Data。

詳情請參閱官網:SmarTone

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls