雖然已經來到 2018 年,但大家都知道,要喺中國內地上網是一件痛苦的事。上年,全球最多人用嘅 WhatsApp 更加被正式封鎖,令到前往大陸工作或居住的人甚為不便。有見及此,多間香港電訊商都加強數據漫遊服務,推出數據共享計劃。而今日 3HK 更宣佈推出一項破格計劃,等大家可以喺大陸免翻牆任用 WhatsApp。

3HK 今日公佈推出一個叫Fun享.中港澳」跨三地數據計劃,就係即日起攜號轉台的新客戶,只需選用指定月費計劃,合約期內即可獲每月 2GB 中港澳數據及於首 12 個月可享適用於中港澳 地的任用 WhatsApp 及 WeChat 數據。

該計劃分 SIM Only 或 出機上台,最低由月費 $198 起,加埋 $18 行政費即是 $216。月費方面同其他 4.5G 計劃差不多,但就勝在首 12 個月送中港澳 任用 WhatsApp 及 WeChat 數據。對於有需要經常出走中國大陸的話,都算唔錯的。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls