香港的電子支付市場近年競爭異常激烈,多間大陸品牌紛紛插旗狂搶市場。而一直占香港最大電子支付市場份額的八達通公司,由於過去太過安於現況被飽受批評大落後。卒之,今年眼見四面受敵,終於多番更新旗下服務。

八達通今日向傳媒發出邀請,表示即將於本週四 (11月30日) 舉行發佈會。屆時將會宣佈 八達通 App 「O! ePay」將加入 QR Code 付款服務。

相信大家都知道,利用 QR Code 來作電子支付媒介現時在中國大陸極之盛行,包括微信、支付寶等近年亦逐步擴展至香港市場。八達通公司早前推出的「O! ePay」手機程式雖然都已經加入了 QR Code 付款功能,但採用的商戶極度少,跟微信或支付寶跟本沒得比。

雖然暫時未知八達通今次所推出的「QR Code 付款服務」是否跟微信 或 支付寶等一樣玩法,甚至是可以代替實體八達通用來搭車等。但可以睇得出,八達通今次終於「瞓醒」。

如果真係 QR Code 搭地鐵,到時會唔會由「啊姐狂捽手袋」變成「齊齊捽手機」?咁好似仲慢喎。至於詳情,我地星期四將會出席發佈會,到時再同大家揭曉啦!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls