Sharp 上個月底在香港發佈了旗下備受注目的全屏手機 Aquas S2,定價方面尚算進取,水晶珀樹脂背蓋售 HK$3,380,而五曲玻璃背蓋的高配版則售HK$4,380。如果想上台出機的話,今日亦都有定案,因為數碼通正式宣佈取得獨家發售。

SmarTone 今日於觀塘門市舉行發佈會,正式宣佈獲得獨家發售 Sharp Aquos S2,所以除左 Sharp 自己網上商店有售外,就只能去 SmarTone 上台出機。

相關文章:Sharp 香港發佈全面屏 AQUOS S2 , 定價HK$3380 起

Sharp 手機一向同 SmarTone 有良好合作關係,就如以前智能手機未普及之前好多舊款手機都由 SmarTone 發售。所以今次 SmarTone 仲特別搞左個推廣活動,就係只要大家攜同由 SmarTone 獨家發售的舊款 Sharp 手機,並選用指定服務月費就可以半價購買 Aquos S2。此外,你亦都可以選用指定 4.5G 手機計劃,以 $0 機價購買手機及月費 $388 享用任用數據無限速。

▲ SmarTone 出 Starp Aquos S2 月費計劃

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls