iPhone X 正式上市之前,相信有不少香港人都憧憬可以靠炒機賺點快錢,之不過實在是事與願遺得好緊要。由於大陸貨源充足關係,導致 iPhone X 香港第一日發售炒價水位亦只有 1 千元左右。今日網傳大陸華強北更有店舖回收價部份型號已經跌出 Apple 官方訂價,看來炒賣活動可以提早完結了!

一名叫「剎那數碼」的微博用戶貼出了深圳華強北一家 iPhone X 回收店的價錢表。由收機價可見,當中 64GB 白 (即銀色) 已經跌到只有 RMB8,150,比 Apple 於大陸的官方售價 RMB8,388 低出 RMB238。

至於其他型號暫時仍有少量水位,其中香港最好炒的 256GB 太空灰 (黑色) 只是比起官方價多出 RMB62。由於大陸售價比起香港高,與大陸的官方售價差額亦是香港炒家所參考指標。不過現時情況所見,相信 iPhone X 的炒賣活動或快將完束,對正常用家來講絕對是好消息,如果炒家就要留意市場狀況啦!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls