萬眾期待的 iPhone X 即將於 10 月 27 日正式接受預購,現時各大電訊商都已經密鑼緊鼓準備迎戰市場。上個月 iPhone 8 及 iPhone 8 Plus 推出時,其中包括 csl./1010、中國移動等已經同步公佈了 iPhone X 的上台計劃,而今日終於輪到 3HK 出手。

今次 3HK 公佈的 iPhone X 上台計劃共有四個選擇,月費由 $298 起跳,再上是 $408、$498 以及最高為 $638。

而大家最在乎的數據量方面,其中 $298 就已經有 6GB。呢 6GB 計法是:包括指定 4.5G 手機月費計劃之基本數據每月 1GB、合約期內額外數據每月 3GB,再加帶號碼轉台有額外數據每月 2GB,合共 6GB。換句話講,如果不是轉台就會少掉 2GB。另外,$498 同 $638 合約期內送無憂數據,其實就是無限上網咁解。其他計劃詳情可參考下表:

其他幾個台月費計劃可以參考:一表無遺:香港五大電訊商 iPhone 8、iPhone X 上台計劃!

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls