有免費好野留意啦!Microsoft 舉行活動只要大家登記為 Microsoft PLUS 會員,除了可優先獲得最新Microsoft情報和率先試用最新產品外,立即登記更加可獲 myTV SUPER 網頁版通行證 (12個月基本版服務價值港幣$380)。

大家率先登入網址:https://aka.ms/msplushk

並且點擊登記成為會員,之後連結至 Facebook。填寫表格之後,Microsoft 就會透過 Facebook Messenger 傳送

之後在 Facebook Messenger 中開啟連結,用戶就可以找到 myTV Super 網頁版通行證的啟用碼。

用戶需要到 mytvsuper.com 登記網頁版免費區,再在訂購中啟動服務。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls