9 月 22 日,今日是 iPhone 8 及 iPhone 8 Plus 正式上市開售的大日子。不過今年由於受到「豬肉在後」的 iPhone X 影響關係,令到 8 及 8 Plus 受到極度冷落。由今早在又一城的 Apple Store 現場所見,門口人潮不再,收機佬都唔多個。

今早 8 點前 Apple Store 已開門,因要迎接第一批透過 iReserve 服務訂機的用戶,現場取機人數不多,跟往年的炒賣熱況程度相比落差極大。

▲ 員工已一大早準備迎接首批顧客

Apple Store 將於 10 點正式開門做生意,不過門外並不見排隊想入場試機或買其他產品的人龍。

▲ 店裡擺放了大量 iPhone 8 及 iPhone 8 Plus 供顧客試機

▲ Apple Store 正式開門營業前 30 分鐘現場全景狀況..門口不見收機佬,排隊顧客也沒有…好冷清啊!

 

待更新…

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls