屯門潮食集中地

講到美食,香港係一個天堂,咩新潮,咩國家嘅美食都有。最近我 依莉詩 就打算做啲長少少嘅特輯,一於食盡港九新界十八區。介紹嘅第一個區當然係自己最熟悉嘅屯門啦!相信屯門人都知道紅橋係最多小店美食集中地,由松記、豬大王到雲貴風,都係三五知己晚飯宵夜聚腳地。上年開始呢區先後更有三間日式長龍店陸續進駐,真係日日龍尾都無消失過!今次就等我介紹紅橋其中 4間比較有特色嘅店比大家參考下啦!


因為輕鐵站都算密,所以好多地方都會以附近輕鐵站稱呼某啲地方,不過「紅橋」就比較特別,介乎景峰同豐澤輕鐵站中間,兩邊落車都要行 10分鐘先到。大家反而用附近一條紅、白兩色嘅天橋稱呼,所以「紅橋」係真有其「橋」㗎!

因為同 Vcity、卓爾廣場等商場隔咗條屯門河,並無新市鎮嘅繁華,紅橋附近都係一啲比較矮嘅建築同舊式商場,租平,所以聚集咗唔少小本經營的店舖。當然少不了潮流美食啦!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls