擁有廿幾年飲可樂經驗既小編,可以算得上係一個可樂專家。各式各樣既可樂都試過哂,始終都係鐘情於原味可口可樂,不過長期咁飲,容易痴肥又唔健康。

最近,可口可樂公司新出全白色包裝既可樂,仲講到明係零糖零卡路里!其實之前都有聽過零糖可樂、零卡路里可樂之類,咁究竟呢支全白色包裝既可樂有咩咁特別呢?

原來呢支可樂除左零糖零卡路里之外,仲額外加左5克既水溶性膳食纖維入去。飲完之後可以幫助減少飯後脂肪吸收量,仲可以穩定血脂。唔會肥之餘,仲幫你減埋肥添呀!聽到都想即刻飲返支~

小編坐言起行,今日就即刻試飲左呢支全白色可樂,味道就比原味可樂較甜,有 D 似 coke zero,同埋比較少氣。若果係原味可樂既忠誠粉絲,同埋鐘意飲完打返個嗝既,呢支新既全白色可樂就未必啱你口味。但如果想過下可樂癮,又唔想肥,就可以試下新野啦!

其實即日起大家已經可以在本港兩大便利店買到 Coca Cola Plus,截稿日當天 7 Eleven 賣 $25 一支,至於 Circle K 則賣 $16.9 (日本賣 150 Yen 折合約 HK$10.6)。

至於如果大家係 Circle K 既 VIP 就更加只售 $12.9 一支,貪新鮮既朋友不妨一試。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls