HKBN 簡直係追住 SunMobile 黎打,早前 Sun Mobile 推出了 The Club 會員專享的 4G 21Mbps $78/5GB 月費計劃後,今天香港寬頻正式回應公佈將會在明天起推出 4G 21Mbps $78/5GB 月費計劃,而且唔係用中移動網站係用 SmarTone 呢!

HKBN 全新 4G 流動服務組合採用數碼通網絡,月費 $78 再加 $18 行政費即是 $96 一個月,合約期為 24 個月,轉台客戶可享 5GB 本地數據,最高速度為 21Mbps,在超出 5GB 後本地流動數據之最高上/下載速度為 128kbps。

另外,HKBN 全新 4G 流動網絡組合的客戶更加可免費使用 HKBN Wi-Fi 及 24 個月 myTV SUPER 流動應用程式 (基本版),每月加多 $38 可享用家居電話服務等。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls