Intro

等了又等櫻花季終於來到啦!一想到可以係櫻花樹下漫步就已經覺得超興奮。我 依莉詩  一早做了唔少功課,搵咗 6 個東京賞櫻必去熱點,親身去一次介紹俾大家。記得要留意開花的時間,唔係就會白跑一趟啊!

花期比上年遲,4月上旬滿開

櫻花花期好短,由初開到吹雪只有幾星期,萬一遇著落雨就更快散落。不過為買平機票,我 依莉詩  唯有搏一搏,早係上年 9月已經搶平機票,準備今年 3/23-31 去東京賞櫻。因為上年東京櫻花季係 3/21開花、3/31 滿開,諗住早少少去避過人潮實無死,點知今年天氣比較凍,櫻花比往年遲開,所以今次旅程睇唔到滿滿的櫻花海啊!

就係回港後,遲遲未見滿開的染井吉野櫻終於宣布滿開,氣象廳職員係今日 (4/2),確認代表東京千代田區花開標準的靖國神社內八成櫻花綻放,比去年遲了兩天滿開。相信各個賞櫻熱點都會係 4月上旬陸逐滿開呢!

按以下分頁繼續閱讀…

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls