復活節即將來到,緊隨而至就係暑假,相信好多人已經 Plan 緊去旅行吧?而家去遊行第一樣必需品當然係數據卡,過往大家可能會淨係諗租 Wifi 蛋,不過近年越來越多電訊商推出數據共享計劃,蛋都唔洗租。就好似中國移動香港,今日發佈一系列「飛常」計劃,最多達 70 個國家數據共享。

中國移動香港今日推出一系列「飛常」服務計劃,包括:「飛常環球」、「飛常亞洲」、「飛常大中華」,主要是以一個月費計劃就可以在不同國家地區共享數據,變相等你唔洗下下都要去到當地買 SIM 卡或者租 Wifi 蛋咁麻煩。

其中「飛常環球」覆蓋國家地區最多,達 70 個。當中包括好多歐洲及亞洲熱門國家,包括:英國、美國、加拿大、澳洲、紐西蘭、法國、德國、意大利、西班牙、俄羅斯、日本及南韓等。月費有 HK$398 (6GB) 及 HK$598 (10GB) 兩種。

覺得 70 個國家太多又太貴的話,「飛常亞洲」提供 15 個亞洲地區或者更適合。HK$298 (6GB) 或 HK$438 (10GB),覆蓋地區包括:日本、南韓、泰國、新加坡、馬來西亞、菲律賓和印尼等地。

15 個都太多的話,原有的「飛常大中華」,包括:中、港、澳、台四地共享服務或者更加適合,以上計劃同樣需要簽 24 或 12 個月。

相關計劃詳情如下:

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls