留係香港拍拖去主題樂園就少不了,但迪士尼同海洋公園一早已經玩到爛,已經唔再係入去一定要玩咩機動遊戲,睇咩表演的時候了!不如試下用另一個角度遊樂園,嘗試下將帶著兩個人回憶的地方好好拍下來吧!

輕鬆裝備邊拍邊玩

其實唔使講都知迪士尼有好多靚景,不過出發影之前都要做啲準備。

1. 清楚目標

出發前清楚目的最緊要。雖然香港迪士尼樂園出名細,基本上一日就玩得晒,不過要知道,如果目標係為影相,可以玩機動遊戲的時間就自然少咗。而且愈早的時間就愈少人,容易影大環境相或者玩更多機動遊戲,所以要將主要目的放係朝早。

2. 挑選日子

記得幾年前迪士尼長期都好多人,不過根據最新報告上年少咗一成人入場,總算多番啲空間俾人行。不過識揀日子都好重要,香港迪士尼唔似東京咁有系統,無得預早上網睇邊日係「沙甸魚日」,不過最易知就係避免紅日同長期去,咁就會少啲遊客,行得舒服好多呢!好似我今次就揀咗 2月星期三去,少了不少強國人,有的都是韓國或日本人,感覺好很多呢!

3. 輕裝上陣

迪士尼對攝影裝備的要求都幾多,除咗唔可以帶自拍棍外,腳架同喼都有一定限制。加上都唔會純為影相,所以我建議都係輕裝上陣比較好。今次我就帶咗一部無反機同一支迷你腳架就算了,方便隨時放入手袋。

4. 搵人幫手

以前每個卡通人物影相位都有攝影師幫大家影相,影完可以比錢買相。宜家呢個「迪士尼處處拍」服務原來擴展到城堡前、木馬前等影相位,而且攝影師仲會教你擺 Pose ,最重要就係可以要求用自己部相機幫你影添!今次我都搵咗兩位靚仔攝影師哥哥幫手,影出嚟嘅相都好靚㗎!當然,你都可以去照片銷售處或登錄迪士尼處處拍網站睇番佢哋的作品,再用 $398 下載當日影過的所有數碼檔。

1) 歐式小鎮大街

一入都樂園,必經就係小鎮大街,旁邊都係糖果色的歐洲風商店,靜靜停係旁邊影相另有一番風味。建議大家一早入園去影,因為 3點就有巡遊,通常兩點幾就開始有人聚集,到時就無位影㗎啦!

▲ 單影個別商鋪門口,感覺好似去咗外國街道咁㗎!

2) 童話般的睡公主城堡

去得迪士尼就必定要係睡公主城堡前影相,要影就快啦!好似話遲啲會拆,然後起個再大啲嘅。好多人都會揀他係正城堡前面影,但咁會有好多路人同空位,所以我建議用花做前景,令張相睇落更有層次感。至於影的時間都係建議朝早,因為 3點有巡遊,2點就會開始帶人聚集。如果想影夜晚就最我好 6點太陽啱啱落山影,因為 7點會有夜間巡遊同煙花,到時就人山人海了。

▲ 城堡下有兩位攝影師幫大家影相,一位係正中,需要排好耐隊,另一位係旁邊長凳。雖然唔係正中間,但個取景角度唔錯㗎!

3) 城堡下的角落

穿過城堡,下方有的磚牆好有古典味,一齊跳番隻舞吧!記得呢度放煙花前會封,所以要影就襯早啦!

▲ 城堡下的佈置有啲懷舊,好特別。

4) 旋轉木馬前的約定

幻想世界又面都有好多靚景,旋轉木馬、咖啡杯都好夢幻㗎!而呢度都有位攝影師駐守,而且超好人,一次過幫我哋影咗三個景呢!仲特登等到旋轉木馬無人先影,好專業呢!

▲ 開頭覺得把劍無乜特別,但加埋旋轉木馬做背景,成個畫面豐富晒呢!

5) 夢想花園與卡通人物會面

平日去少人啲係有好處,不過夢想花園的卡通人物相對少咗。今次就得 Winnie the Pooh 咋!呢個花園開放時間好短,5點前就好入去啦!仲有,影相次餘記得搵卡通人物簽埋名啊!

6) 小小世界變細小

小小世界早排維修過,宜家啲顏色靚番晒!影完相就可以入去玩,變成迷你人一齊唱「世界真細小小小⋯⋯」

7) 公主的童話園林

童話園林係 15年尾新開嘅景點,入面有咩之前就介紹過 (大家Google 「依莉詩 童話園林」就搵到)。係灰姑娘、白雪公主的私家花園遊走,每個場景都變成音樂盒,好好玩呢!而每個場景係相框望出去就係拍攝城堡的最佳角度。

▲ 除了迷你的城堡外,仙女小亭園就將植物放大。係入面自己就會變得好細小啦!

8) 神秘的迷離莊園

迷離莊園好有神秘感,特別係夜晚加上紫藍色燈光就更添恐佈氣氛。不過要影得靚建議帶 LED 燈,今次我用機頂燈影的效果不是太好。順帶一提,7點後因為會準備夜間巡遊,所以反斗奇兵、迷離莊園同灰熊山谷都的機動遊戲都會早收,所以如果係想玩機動遊戲最好順時針,由灰熊山谷開始玩起啦!

 

叫得上集,當然有下一集啦!下集會同大家講下海洋公園的影相位,密切留意啦!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls