5476766430865577118_n

雖然大家都知道 iPhone 7 將會響九月頭發佈,但係至今 Apple 方面就仲未發出傳媒通知,所以確實日期仲未正式落實。之不過,為搶先機一眾合作電訊商已經開始按耐唔住,偷步推出預約通知服務,準備迎接新機王降臨。繼之前中國聯通香港後,現在連 csl. 亦都跟住推出約預專頁俾大家登記資料。

當然,csl. 都唔會明目張膽地話明係 iPhone 7,所以只係好隱晦地注明係九月新旗艦機。九月即將有多部新機登場,除左 iPhone 7 外亦都有 Samsung Galaxy Note 7 於 9 月 2 日正式發售,以及傳聞同月發佈的 LG V20 等。而透過 csl. 的網站 Banner 所見,好明顯就係一部新 iPhone 同埋 Note 7。無論你關心邊部新機都好,有興趣就先去「貢獻資料」登個記吧!

登記連結

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls