IMG_0142

今時今日大家出街如果冇網絡用可能會「周身唔服務」,雖然周圍都有免費 Wifi 熱點,而且都有自o既 Data Plan。但係相信大家對於網絡就一定唔會嫌多,最好就越多越好。現時香港已經舖設左 2 萬個 Wifi 熱點的 3HK 今日就宣佈,就算唔係自己台用戶,限定時間內都可以每日免費用 90 分鐘。

3HK 今日發佈會上告佈,為慶祝全港 Wifi 熱點突破 2 萬個,即日起至 9 月 30 日,全港流動通訊用戶,每人每日可以免費享用三節,每節 30 分鐘的 Wifi 服務。

現時大家在商場或食店內如搵到「3HK Wi-Fi (Free)」就可以進行連線,然後透過輸入手機號碼以獲得驗證碼,以及電郵地址等簡單資料就可以進行連線使用。資料需要每日使用時輸入一次,而且一個手機號碼登記一種裝置,例如手機或平板電腦,所以需要同時幾部機一齊上的話,就需要準備多個手機號碼啦。

3hk-free-wifi

2 萬個 Wifi 熱點遍佈全港商場或食店,3HK 表示大部份熱點使用 1G 光纖網絡,當然速度方面會因應使用人數多寡而影響到快慢。Winson 就o係九龍塘又一城即時同大家測試一下速度,用通訊辦個 App 試左三次,結果如下:

第一次測試,下載速度達到 100Mpbs,上載速度為 25.7Mbps,網絡時延 11ms。

IMG_0144

第二次測試,下載速度達到 91.5Mpbs,上載速度為 55.8Mbps,網絡時延 13ms。

IMG_0149

第三次測試,下載速度達到 135Mpbs,上載速度為 58.3Mbps,網絡時延 11ms。

IMG_0147

以免費Wifi來講,平均超過 100Mbps 下載速度實屬不錯。不過有點可惜,非 3HK 用戶的免費使用期限只到 9 月 30 日,而且每日只有三節,每節 30 分鐘,合用 90 分鐘時間。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls