GUNDAM ONLINE《Gundam Online》?! 相信有少部份人曾經通過用日本 VPN 來玩這個遊戲 , 2012年日本推出《Gundam Online》, 不過主要是日本地區限定 , 當日小弟都玩了好一段時間 , 最後因每次都用 VPN 玩覺得太窒而放棄 . 而昨日 Gameone 宣佈已取得《Gundam Online》港澳台地區經銷權 , 預定港澳台版本將於 2016年第三季就上市 , Gundam 迷絕對不可錯過啊 .

《Gundam Online》一見 Online 字樣就知道是連線對戰協作遊戲 , 最多可以 52人 VS 52人 對戰 , 真正有 Gundam 大戰的感覺 . 故事背景會以 U.C 0079 開始 , 玩家要分「地球聯邦軍」或者「自護公國軍」陣營(ジーク·ジオン!!) . 機體分成強襲型(近攻)、重擊型(中遠距)、支援型(補給及維修)、炮擊型(遠攻)同埋狙擊型五種 . 於戰鬥中以佔領對方據點為目的 . 當然亦可以跟隊友協作完成指定任務 , 玩法都算OK .

究竟玩什麼 ? 看片!

來源 : vjmedia

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls