z5p_pink_04

對於女生來講,粉紅色向來都是無法抗拒的顏色之一,廠商們當然亦明白呢點,所以都紛紛為旗下產品加入粉色系以吸引女性用戶。Sony 去年底推出的全球首部4K屏幕手機 Xperia Z5 Premium,今個月初宣佈加入「粉鑽色」,現在香港都公佈左詳情,買機仲有 Hello Kitty 或者梳乎蛋禮品送,睇來又會引來女神們艷羡o既眼光。

Xperia Z5 Premium「粉鑽色」香港定價同其他色一樣為HK$6,398,同樣地都會隨機附送 Quick Charge 2.0 快速充電器 UCH10 (建議零售價 HK$298) 以及立體聲耳機 MH750 (建議零售價 HK$198),預計四4月底至5月初正式發售。

除基本配件外,今次 Sony 仲同 Sanrio 合作帶來 Hello Kitty 及近年當紅熱爆的梳乎蛋禮品。由5月初開始,大家買 Xperia Z5 Premium Xperia Z5 系列手機 (不限顏色) 就可以獲送其中一款禮品,包括手機套乙個及折疊雨傘乙把。

z5p_pink_03 z5p_pink_02

另外,仲可以去大坑o既 Hello Kitty Secret Garden 以半價HK$80,食一份甜品餐同埋特飲,不過數量有限,大家留意啦。

z5p_pink_05

關於手機,我地早前已經評測過,大家可以看睇睇: Xperia Z5 Premium 深測 : 真假4K , 過熱實測

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls