viutv

亞洲電視琴晚正式熄機,結束左59年的廣播歷史,相信大家 Facbeook 都充滿住各類亞視相關消息以及懷念等聲音。近年來長期「吊鹽水」的亞視,而家終算得到解脫,雖然係唔捨得。正所謂一台死自有另一台鳴,就係來自PCCW旗下一早已經舖好橋搭好路的ViuTV。上個月初已經宣傳定開台日期,而今日手機 App 已經先行推出,時間剛剛好!

ViuTV 免費電視 99 正式開播日期為4月6日,由於已經攞左大氣電波播放牌照,所以大家就可以好似無線咁,直接用屋企的數碼電視追一追台就可以收睇。不過,今時今日來講,相信大家都唔會淨係坐定定留響屋企睇電視,所以手機 App 就自然唔可以缺少。

現時 ViuTV 的 iOS 及 Android 兩個系統的 App 已經同步上架,大家只要透過 App Store 及 Play Store 就可以安裝。目前來講,由於未正式開台,所以暫時只可以收睇一些預錄節目及預告片等,直播節目仲要等到4月6日。

下載:iPhone/iPad 版

[appbox appstore 1091178201 simple]

下載:Android 版

[appbox googleplay com.hktve.viutv simple]

另外提提大家,ViuTv將會在今日4月2日起進行訊號測試,大家可以開始幫手測試訊息,只要搜尋99台就得。

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls