iphone se and ipadpro 9.7

 

每次推出新 iPhone 或有新 iPad 都會掀起一片搶機瘋潮 , 早日 Apple 發佈新的 iPhone SE , 在網上其實都一片叫好 , 強勁的機能 , 又低價 , 只是屏幕小一點 , 在台及中國大陸都有不少人希望購買 , 香港反而大家對小尺寸機興趣不大 , 今日香港 Apple Store 網站開賣 iPhone SE 受 iPadPro 9.7 , 情況如果呢 ?

20160324161652在下午 4時 Sky 進入 Apple HK 網站 , 非常流暢 , 以往擠爆伺服器的情況不再 . 筆者見到  iPhone SE 及 iPadPro 9.7 可以隨便就訂購到 , 出貨日期是 31/03/2016 – 02/04/2016 , 算是首批 , 什麼顏色、儲存量都有貨 . 到結帳時 , 過往只可以一人兩機 , 但今次竟然可以填入 999部 !!! 真的是隨便買 , 看來已經沒有炒風可言了 .

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls