IMG_9639

香港電視市場早已經由傳統廣播打到去網絡播放,今年各家網絡商更是紛紛夥拍唔同電視台推出合作計劃。當呢邊廂有HKT宣佈免費99台即將開播放,果邊廂又有過江龍樂視大舉進軍香
港市場之際,香港另一大電訊3HK亦都宣佈推出新的服務計劃,仲要係玩指定時間內「無限數據」,速度方面究竟會係點?我地今日就同大家試試。

呢個新計劃 3HK 叫佢做「歡樂通宵」,詳細內容我地上一篇報導已經講過,如果你仲未知係乜的話,可以去睇睇: 3香港痴左線, 全城免費派發 5GB 數據儲值卡

今次呢個 「歡樂通宵」雖然都係 4G Plan,不過速度方面就限制左係 1Mbps。咁話明要來睇片,得果 1Mbps 夠唔夠呢順呢?Winson 今次就分別試左3G 限速 384bps、4G 全速 225Mbps 同埋 1Mbps,結果唔知大家睇唔睇到分別呢?

大家可以睇到下邊兩部分別係4G 1Mbps 同 4G 225Mbps,大家同樣播放 YouTube 720p 影片,結果兩部機速度一致同樣流暢。由此可見,1Mbps 播放影片的確已經夠暢順,不過當然有時位置接收訊號強弱都會有影響,否則都係可以接受的。

最後再話俾大家知,上邊影片中邊部係 4G 1Mbps 同 4G 225Mbps。如下圖,即係中間果部就係用左3HK張 4G 1Mbps 的SIM卡了:

20160310_140253今次3HK雖然同TVB合作等大家可以用呢個Plan去睇myTV同myTV Super,不過佢地就講明其實係無播放限制的,即係話大家依然可以用來睇其他野同其他上網用途,對貓頭鷹一族確係實用。

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls