SONY UPDATE 6.0

 

今日 Sony 香港已經開始為旗下的智能裝置升級 Android 6.0 , 而且是一大波多個型號一齊升級 , 你快D睇下有冇你份 !!

第一波升級的有 Xperia Z5 系列 , 包括 : Xperia Z5 CompactXperia Z5 單卡及雙卡版、Xperia Z5 Premium單卡及雙卡版 . 升級即日開始 , 不過你想快點升級到就需要通過手機連接電腦用 PC Companion 升級 . 如果你想等 FOTA 升級就多等兩天 , 快慢隨意 .

另外 Sony 香港亦提到未來數天亦會提供 Xperia Z3+ 智能手機單卡及雙卡版 及 Xperia Z4 Tablet 平板電腦 . 今次升級一大波 , 不知後面還有多少款手機跟來呢??

如果想知 Sony Android 6.0 升級左D咩 , 可以去睇《Xperia Z5 系列 Android 6.0 新功能你要知

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls