gmailify

 

老老實實,Gmail 的功能其實又多有好用,不過點解你仲用緊 Yahoo 或者 Hotmail 呢,可能完全因為佢係你第一個申請晚電郵地址,有不少的服務已經與該地址邦定。

今天,Google 正式公佈非 @gmail.com 的用戶,如 Yahoo  Hotmail/Outlook 電郵用戶可在不切換帳號,甚至不用重新輸入電郵地址的情況下,透過Gmail 」(Gmailify),盡情享用 Gmail 的卓越功能和更佳體驗。

用戶即日起可以使用 Android 4.4 系統以上的 Gmail 應用程式,登入電郵帳號就可以啟動「Gmail化」,從此收發和管理電郵從此更得心應手,幫助用戶過濾垃圾郵件、自動分類郵件和提供簡易標籤,更可以讓用戶在郵件箱進行深入搜尋,以及支援 Google 即時資訊咭。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls