3hk free sim

上次 3HK(3香港) 就搞了活動 , 只需要 HK$1998 就可以購買 HTC One A9 , 比官方價平 HK$2500 !!! 今次 3HK 又有搞作 , 就是派發有 5GB流量的 SIM 卡 , 完全免費!! 3HK 真的大手筆 .

3HK 將於 3月中在指定門市向公眾派發名為「myTV SUPER」的 5GB 數據流量儲值卡 , 可以30天內免費看 TVB 的「myTV SUPER」程式中的內容 .  什麼是「myTV SUPER」?? 就是「myTV」的升級版本 , 當中有 30條 TVB 主題頻道 , 包括熱門的港、日、韓劇集、粵語片、動畫、綜藝及兒童節目等 . 不過就算你唔睇 TVB 都好, 多張 5GB 流量嘅 SIM卡都好啦, 係咪先 .

3HK 未有確定派發日期 , 只知道是 3月中 , 我們 Qooah 會密切關注 , follow 我地 Facebook 專頁收第一手消息啦 .

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls