20160129123514

 

自有了競爭法 , 商店已經不再需要跟官方的建議售價賣東西 , 早前不少大鋪已經 HTC One A9 減價一千多元出售 , 在 i Mobile 32GB 的 HTC One A9 最低做至 HK$3350 , 本來已經很便宜 , 不過一癲還有一山癲 , 今日 Smartone 痴Q左線 , 直接把 HTC One A9 32GB 的價格調低至 HK$2249 !!! 真正係蝕住賣 .

20160129122447不過大家要留意 , 減價的是 32GB版  , 如果 16GB版仍是標價 HK$4198 .

 

94579450349923094仲有 爆mon 換新、HTC Care 同 快充 2.0 充電器送 .

購買連結 : https://shop.smartone.com/tc/storefront/mobile/HTC-One-A9/2891/

 

update : 已經缺貨!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls