screenshot_2341

過去多月以來一直盛傳Apple會推出一部4吋版廉價iPhone,今早更有消息指出這部傳聞中的iPhone會取名做「iPhone 5e」。不過,話口未完,剛剛 3HK 就公然在Facebook上大爆料,戴住頭盔話「盛傳」Apple將於四月推出 iPhone 6c。今次連香港電訊商都出聲,睇落真係堅堅地啦!

「盛傳」中的iPhone 6c 將採用金屬機身設計,個樣來講目前有兩個設計方向,一個就是直接是iPhone 5s個設計,另一個就是像iPod touch的平滑設計。至於硬件規格方面,依現時所知,預計會與iPhone 5s相若。即是A8 處理器、1GB 記憶體、800萬像素iSight鏡頭,備有NFC晶片可支援Apple Pay等。而iPhone 6c 最吸引之處是售價,據知將定價在HK$3,500 至 HK$3,800 左右,期望可以在中階市場提高競爭力。

screenshot_2340

以下圖片就是3HK所轉貼的互聯網照片,相信只是概念設計,但多色機身幾乎是可以肯定的了!

iphone6c

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls