IMG_8961

Samsung近日大搞 Galaxy Studio 體驗館展示旗下最新產品,即日起至20151227日假銅鑼灣怡東廣場(即世貿中心門口)舉行。體驗館設有四個不同主題的體驗區,包括設計、生活、虛擬實境及親手體驗。其中手機、手錶等相信大家都玩過,今次最吸引的莫過於是Gear VR眼罩,Winson今日就已經現場試玩左,大家呢排行街經過都不訪入去試一試。

fr_285_size880
體驗區位於銅鑼彎世貿中心樓下展覽區,圓形設計迎合主流!

自從Google推出Cardboard以來,各家手機廠都開始開發VR虛擬實景眼罩。現時無論Facebook、HTC、Sony等都有相關產品,而Samsung去年都發表左一款Gear VR,而家終於來到香港,開價只需HK$888,12月18日開售,算是比較進取的一個品牌。

IMG_8930
Gear VR 眼罩外型就唔算太特別,其本上都是一個「罩形」!
IMG_8932
呢個角度睇個罩o既size都幾大…

為什麼定價只須HK$888?這跟其功能設計直接有關。Gear VR 某程度來講就是一個美化了的「膠製Cardboard」,因為同樣地需要配合手機的屏幕先有野睇同玩到,而且仲要指定是Samsung自家的某幾款手機,包括:5.7 (Galaxy Note5 Galaxy S6 egde+) 或 5.1 (Galaxy S6 S6 edge)。

IMG_8946

IMG_8967

 

Gear VR機身設定十字型觸控鍵,以及一個Back鍵,咁樣就可以直接控制手機作出功能操作。

IMG_8964相比起Cardboard來講,Gear VR當然就戴得舒服得多,而且可以調設焦點,咁樣無論近視或遠視都可以睇得更為清楚,不過壞處就係需依賴手機操作。有時間的話,大家可以去試一試先決定買唔買都未遲!

 

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls