aYqTFOy

電子銀包服務近年越來越受到重視,市面上不少公司視為大肥肉人人爭食,今年尤其競爭得激烈。早前先有HKT與759阿信屋合作推出「Tap&Go 拍住賞」,冇耐之後又一個叫TnG Wallet的同類平台殺出,仲要搞到上晒新聞。不過,香港來講始終都仍然係八達通先係霸主。今日,呢位大佬都終於出手啦。

八達通今日宣佈,將會同759阿信屋合作,全港率先推出一項叫「八達通找贖增值」的服務。呢項服務其實是旨在完善八達通現有的優勢服務。其出發點很簡單,就係當你有零錢要找贖時,可以將錢直接過落去張八達通度,等你張八達通可以變成真真正正的散紙包。

打個比如,你去759買了85蚊東西,當你攞100蚊時正常就會找返15蚊散紙俾你,如果你唔想袋呢15蚊散銀的話,就可以拍一拍張八達通,佢就可以「o都一下」將呢15蚊入返落去你張八達通度,咁就唔洗袋散銀啦。呢項服務真係一早就要有啦,一方面等大家唔洗袋咁多散銀,另一方面又可以自由増值,唔洗每次都要増值50蚊以上,絕對係聰明得多的做法。

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls