nexus-6p

由中國華為代工生產的Google親生仔「Nexus 6P」,今日起正式可於 Play Store 購買。在今年兩部Nexus 5X 及 6P 當中,6P 的注目點明顯比起5X高。今日開放發售,據知數量方面有限,如果大家有興趣就快手啦,慢咗就唔知要等幾耐了。

Nexus 6P 定價跟我們早前報導過的一樣,32GB 版售HK$4,688,64GB HK$4,988,128GB HK$5,688。此機雖然有鋁灰、墨黑和霜白三色可選,不過目前Play Store所見,不同型號都有某一或二種顏色沒有供應,到底是貨量太少而極速售罄還是真的由此至終都冇貨,咁就唔知啦。

screenshot_2145

Nexus 6P 詳細規格

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls