MASTER CARD古語有云「寧得罪拉登 莫得罪高登」, 平時的高登幾乎是最不團結的討論區 , 不過一出事有野搞就立即變成超恐怖的網絡戰士 . 話說藝人梁烈唯在中國閱兵當日狂刷中共鞋被高登瘋狂負皮(劣評) , 成為「負皮王」. 不過梁烈唯還不知死 , 公開講「我真係要同果班網民講,你地實在太膚淺」更大言不慚講「我係擦鞋呀,你吹呀!?」結果得罪大量網民 , 這是事件的前序 .

20151115023749MasterCard 香港官方早前採用梁烈唯拍 MasterCard 廣告,  前日更在 Facebook 專頁上貼梁烈唯的廣告硬照 , 叫大家參加遊戲贏獎品 . 本身這套路出廣告冇問題 , 不過出事係因為用了梁烈唯 .

 

1結果被網民大隊圍攻 , 而且更有網民即時上載自己剪爛 MasterCard 圖 , 以證明自己真正的 Cut卡 . MasterCard 專頁可能見網民鬧爆 , 之後鬼祟地「隱藏」起 Post , 在 MasterCard 香港官方 Facebook 已經不見此帖 , 不過由網民 Share 出去的連結還是可以打開該帖 .

截至出稿前已經有 1161個 Share , 617個 like , 981個留言(都係圍插) .

今次 MaterCard 的廣告一下子就得到足夠的 Coverage , 正所謂負面宣傳都係宣傳嘛 , 對唔對? (以後邊個仲敢用梁烈唯拍廣告啊??)

MasterCard 隱藏起來的帖子 (入面大量粗口, 進入前要三思)

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls