481103-surface-pro-4

Surface Pro 4 早於上星期已在多個地區開放預購,在亞洲方面也有中國內地及台灣。而香港今日亦終於跟上了節奏,宣佈接受預購。過去我們見到不少地方的定價都嚇人一跳,如今香港方面宣佈最低型號的訂價由HK$6,988起,可以吸引到你嗎?

最低價型號所配置的只是Intel Core M3處理器,售價HK$6,988,最貴型號為Core i7處理器加512GB SSD,索價達到 HK$17,088。不過注意,此價並不包括Type Cover 實體鍵盤保護蓋。想要?加多HK$1,048啦!

screenshot_2083

113日至15日接受預購,有興趣入手就去 Microsoft網上商店 看看啦!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls