ireserve_iphone6s_hk

琴日我地報導過,因 Apple 香港官網搵唔到 iReserve 的頁面,所以推斷了一下是咪 Apple 想打擊香港炒家。不過,對一眾炒家來講事情又好似不是太差,因為今日 Apple 個網又更新了一個頁面,這個睇落正是 iReserve 的頁面。

當大家呢刻進入上年 iPhone 的 iReserve 的頁面連結時,發覺已經换上了 iPhone 6s 的新相,不過就出現「對不起,現時未能提供這項服務。」,相信是因為未夠鐘吧。

screenshot_1882

溫下書:

Apple 往年推出的 iPhone 預購都有兩種方式,第一種是早上預訂,再即日選定時間取機,這會是直接由香港庫存買現貨機,亦即是俗稱的「iReserve」,時間是最快的。而第二種就是真正的「Pre-Order」,即是大家透過 Apple Online Store 訂購後,再等由大陸組裝廠透過速遞直送到你手上,一般會因應貨量問題而決定出貨時間,最長可以達到1個月也不出奇。

AOS連結可以睇呢篇:搶先Bookmark:iPhone 6s、6s Plus 直購連結!

「iReserve」連結,如果同上年一樣就會係:連結按此

結之,大家安全起見兩邊Link都Bookmark啦,不過都係要提提你,一日未正式開售一日連結都有可能改變,記得跟實我地報導就冇有怕!

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls