21222693551_3774033b9c_b

Apple 今晚香港時間凌晨1點就會舉行全球觸目的發佈會,除了 iPhone 6s 這位主角必定出場之外,全新 Apple TV 預計將會是第二主角。過去我們已跟大家報導不少相關消息,相信大家都對新 Apple TV 有一定的認識,現時就只等正式發佈。而在此之前,有網友已經搶先一步為Apple TV設計靚仔造型,看看你喜不喜歡吧!

由設計構念見到,呢位網友將 Apple Watch、iPhone 6 等元素來將全新 Apple TV 設計出來。過去消息指出,新Apple TV將會擺脫只是一部機頂盒的形象,而是將會成為家中多媒體的娛樂及智能家居控制中心。所以,預計搖控將會加一備有Force Touch技術的觸控屏,而且更加入體感晶片控制器以化身做遊戲控制。

一切消息還等今晚公佈,大家先來睇睇靚仔設計吧:

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls