screenshot_923

香港電視 HKTV 自正式宣佈於11月19日開台後,近一個星期以來正在積極地測試五個播放平台的Apps及伺服器運作。目前智能電視版的Apps已經推出,但更多人可能會使用的是手機版或電腦版。距離開台日越來越近,今日HKTV就準備進入最後的測試直路,即是邀請全港市民幫手做壓力測試,以手機、平板、電腦等平台一齊睇,為順利開台作出穩陣的準備。

官網今日宣佈,由11月7日(即今日)至11月9日三日內率先開放智能電視、智能手機(Android)以及網頁版等播放途徑,大家可以在晚上10點至11點期間一齊睇HKTV,睇睇在極大人流之下是否可以應付得來。屆時,HKTV 的Android版App可以由Play Store下載,而網頁版則可以在官方收看,大家需要註冊一個帳戶即可。

Update:Android 手機及平板電腦的HKTV App已推出,按此看詳情及下載

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls