訂單數目破紀錄的 Galaxy S III 正式於今日在港預售,小編今早亦在免費報紙看到不少有關 Galaxy S III 預訂的廣告,相信有關新聞已經紅遍整個 Android 手機界,可惜 Galaxy S III 的預訂名額有限,而且名額在短時間内已經耗盡,相信不少網友都因而感到失望。

不過皇天不負有心人,香港 Samsung 剛才在 Facebook 公佈將會於今晚淩晨 12 點(26/5)再次接受預訂,且名額比昨晚(25/5)多,相信會有更多用戶能夠成個預訂機皇 Galaxy S III。現在距離 Galaxy S III 的再次預售時間只剩一小時,大家敬請留意。

Samsung 在 Facebook 專頁的留言:

仲未預訂GALAXY S III 嘅朋友留意喇! 為左答謝大家支持, 我地將會繼續係今晚凌晨12點接受GALAXY S III 網上預訂, 今晚嘅名額數量仲比琴晚多添!~

仲有4個鐘就開始喇! 要開始倒數喇~ ≧◇≦

想知道更多詳情就去呢個link啦~!
http://spr.ly/6033rbjc

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls