“相信好多用家都好關心 GALAXY Note 及 GALAXY S II 既升級問題。為回應大家嘅訴求,我地已暫定係今年第一季為呢呢兩款機提供最新Android 4.0既升級。確實嘅日子我地會容後公佈,密切留意!” 這是由香港 Samsung 在 Facebook 專頁上說出的字句。各位 Galaxy Note 及 Galaxy S II 的用戶有福,能夠成爲首批升級 Android 4.0 ICS 的 Samsung 手機。其實外國 Samsung 一早就已經流出了多個 Android 4.0.1/4.0.3 的 ROM,他們均由官方流出,而且最新流出的 KP8 已經非常順暢,可以進入最後測試階段,再正式推出市面。香港的升級一向比外國慢,要到稍後時間才能升級,不過再慢也應該不會遲過三月,據 Samsung 所言,Galaxy Note 及 Galaxy S II 可以在三月内升級 Android 4.0 ICS,請大家繼續留意相關消息,如果等不及官方升級,可以留意本網的 Android 4.0.3 CM9 刷機教學,這個將會在稍後時間推出。

消息來源

_______

更多平台立即 Follow:Qooah IG (@qooah)Qooah YouTube,八掛產品發佈會現場,睇盡靚靚 Show Girls